Bibliotheekmens, kunsthistoricus en "internetfreak" schrijft over onderwerpen die haar dagelijks bezighouden zoals ict & (wetenschappelijke) bibliotheken kennismanagement en webontwikkelingen.

Saturday, June 18, 2005

Een eigen domein

Het ging sneller dan verwacht. Binnen één dag had ik een eigen domein (www.moqub.com), een server waar Nucleus op draait en dus een nieuwe plek voor mijn blog. Gister heb ik alle berichten over gezet (met de commentaren heb ik even gesmokkeld, deze heb ik er in geplakt).

Vandaag al de hele dag bezig geweest om de vormgeving van mijn blog aan te passen. En dat wil nog niet zo lukken..... *zucht*..... Ik snap best iets van html, css kan ik ook nog wel wat mee. Maar toch, het is en blijft een standaard skin en daar kan/wil ik nu even niets meer aan doen. Ik zal de komende weken mijn best doen om het systeem te doorgronden en er iets moois van maken. Maar ach, het gaat tenslotte om de inhoud en niet om de vorm, toch?

Mijn rss-feed is met mijn nieuwe blog ook anders geworden - als het goed is is dit hem:
http://www.moqub.com/xml-rss2.php

--------

PS. Heb natuurlijk ook een nieuw e-mailadres: blog@moqub.com