Bibliotheekmens, kunsthistoricus en "internetfreak" schrijft over onderwerpen die haar dagelijks bezighouden zoals ict & (wetenschappelijke) bibliotheken kennismanagement en webontwikkelingen.

Wednesday, June 08, 2005

Exposed!

Ja daar ga je dan als je je ego boven je anonimiteit laat gaan. Ergens eind april, een mail van iemand van Informatie Professional, of ik mee wil schrijven aan een stukje over weblogs.... Euh.. ja, ik denk van wel. Tenminste... of wil je dan ook weten wie ik ben? In dat geval moet ik even gaan praten met mijn baas en ook met zijn baas want tja hier in de bieb weet bijna niemand van mijn weblog. En eigenlijk wilde ik dat graag zo houden.

Maargoed meer bekendheid geven aan weblogs kan ook geen kwaad (misschien gaan mensen het dan ook als een serieuzer medium zien) en ik moet zeggen mijn ego was gestreeld. Dus oke, ik praten met de baas, hij vond het geen probleem. En dus sta ik nu met naam en toenaam in de IP en daar ben ik best een beetje trots op!

Wel jammer dat naast Weblog Zonder Haast, en Margreet van den Berg mijn inspiratiebron Sybilla Poortman ontbreekt. Wat mij betreft hoorde jij er ook bij (ook al ben je niet echt van de bieb) - dus noem ik je nu gewoon even :)