Bibliotheekmens, kunsthistoricus en "internetfreak" schrijft over onderwerpen die haar dagelijks bezighouden zoals ict & (wetenschappelijke) bibliotheken kennismanagement en webontwikkelingen.

Tuesday, June 14, 2005

Blogger en de Mac

Sommigen zullen het weten, het merendeel niet. Eigenlijk ben ik wel gek op mijn Mac. Maarja een mens wil wel eens wat meer en dan moet je soms overstappen op een pc. Maar nu we een WIFI-netwerk thuis hebben neergelegd heb ik toch even gevraagd of mijn maccie niet weer een plekje kon krijgen. En nu staat hij trots op mijn bureau, naast de pc. Beetje krap - dat wel - maar ik zeur niet!

Ik wilde hem meteen gebruiken om mijn weblog bij te houden. Inloggen op Blogger. Wat een rare tekens!!!! Zijn de hele navigatie en alle teksten binnen Blogger in het CHINEES!!! (Of is het Japans?) Ja en ga dan maar eens bedenken hoe en vooral waar je dit dan uit moet zetten. Suggesties zijn meer dan welkom :)