Bibliotheekmens, kunsthistoricus en "internetfreak" schrijft over onderwerpen die haar dagelijks bezighouden zoals ict & (wetenschappelijke) bibliotheken kennismanagement en webontwikkelingen.

Wednesday, April 27, 2005

Pathé Unlimited

Normaal gesproken schrijf ik hier niet over de films die ik bezoek (en toch zijn dat er best veel in een jaar) maar nu ik sinds afgelopen zaterdag mezelf mag rekenen tot de club mensen die een Pathé Unlimited pas hebben wil ik toch wat reclame maken voor deze nieuwe dienst van Pathé.

Met deze pas (kosten € 17,50 per maand) mag je onbeperkt naar de film bij alle Pathé bioscopen in Nederland. Geen geld, twee keer per maand naar de film en in mijn geval heb ik de pas er uit. Ik heb dus zaterdag The Woodsman gezien, zondag White Noise en gister The Wedding Date in de Sneak. Briljant! Ik ben helemaal gelukkig met mijn pas.

Enige nadeel: de pas is (omdat het een proef is) alleen verkrijgbaar in Groningen. Daarnaast mag je alleen vanaf een uur voor de film kaartjes halen, het kan dus zijn dat een voorstelling uitverkocht is. Maarja dat heb ik er graag voor over, net als het ritje per trein naar Groningen afgelopen weekend :)